Dålig start på dagen, tyvärr

Lite mindre god morgon allihopa!


Idag kom vi hit och fick först höra att någon/några stoppat en massa papper och plastpåsar i toaletterna så att det rinner vatten över hela golvet. Sedan fick vi höra att någon/några stulit hockeyklubbor och sist men inte minst hade det inatt stått två 740's på Grill 1:an, en vit och en svart, och lyst på dom som körde förbi med grön laser. Jag förstår inte hur vuxna människor (ja, jag tror inte att det är barn..) kan vara så kallhjärtade och dumma i huvudet.



Men men, vi ska inte låtta det här dra ner vårat humör idag. Välkomna till dag 5! :)

Kommentarer
Postat av: Kristina Åslin

Jättetrist med allt elände någon/några få kan ställa till med...Min son var en av dem blev av med sin klubba...

Tur att han har sin reservklubba kvar.



Hoppas att ert fina besök idag väger upp det tråkiga!!!

Jag vill också träffa honom!!! Håller tummarna att han är kvar i em när vi kommer....

Annars fixar ni väl lite bilder åt oss som tur är!



Ha en bra dag!!!!



Ha en bra dag!

2011-08-03 @ 11:12:47
Postat av: Marie Nolerud

Håller med om att det är tråkigt! Min son blev av med båda sina klubbor... Hoppas det ordnar sig på nå´t sätt. Det ska dock bli roligt att träffa alla barn/föräldrar ikväll.

Må så gott!

2011-08-03 @ 11:32:33
Postat av: Pelle

Vilka ärkeidioter det finns! Stjäla hockeyklubbor av barn som är här för att ha roligt och spela hockey, fyfan!

2011-08-03 @ 15:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback