kvällens sista

Ser ut som att det blir jag som får ta mig an dagens sista inlägg, vilket förmodligen blir mitt första rediga inlägg. Men ha inga högre förväntningar. Jag är mer av än pratare än en skrivare så vi håller det kort! Men vilken dag vi haft. Började med spöregn som sedan växlade om till solsken, kan det kanske vara så att Zuccarello kom med det fina vädret. Jag tror då rakt det! 

Vi har en önskan om fler bilder från grupp 1 under morgondagen så jag ska se till att det ordnas :)

Sen vill jag passa på att ge en eloge till alla fina föräldrar: vi har fått beröm av er för att vi gör ett bra jobb, vilket såklart alltid är lika kul att höra. Därför tänker jag nu ge det tillbaka till er och säga att ni gör/gjort ett bra jobb, för utan era insatser skulle det mest troligt inte bli någon hockeyskola. För vilka är det egentligen som skjutsar barnen på träning och matcher? Tack för det, så hörs vi imorn!

Förresten. nu när jag tänker efter var det ju nått helt annat jag skulle nämna här! Ville egentligen bara tala om för er att ungefär halva kioskpersonalen idag gett sig på den såkallade "Svars-trappen". Resultaten kan jag publicera så fort de förbättrats! 

/Dea

Kommentarer
Postat av: Kristina

God morgon!



Jag vet inte vad jag längtar efter mest idag...bilderna från Gr 1 eller kiosktjejernas resultat i trappen! :))



Ha en bra dag!



Kristina

2011-08-02 @ 08:33:01
Postat av: ewa

Här kommer ett erbjudande! Jag anmäler mej som frivillig att: 1. Följa med ner och klocka era tider under dessa 2 veckor. 2. Sköta kiosken om nåt,mot förmodan, skulle gå på tok. Deal?

2011-08-02 @ 09:32:25
URL: http://slevewa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback