Exklusiv intervju med Lydia Karlström, lagvärd för grupp 3.

Vi börjar med våran klassiska fråga, hur känns det?
Kanon.

Hur kommer det sig att du jobbar som lagvärd iår?
Jag fick en förfrågan av prinsen, hygglig kille den där Erik. Det var med sorg i hjärtat jag tackade ja till erbjudandet som lagvärd men jag visste ju att ni i kiosken klarar er så jag tänkte att jag ställer upp för resten av hockeyskolan, dessutom är det ju väldigt roligt med nya utmaningar.

Hur skiljer sig arbetet mellan kiosk och lagvärd?
Brutalt ville jag säga. Det skiljer sig ganska mycket, jag har ju inte samma tillgång till kaffe utan nu måste jag ju planera in mina kaffepauser. Det är mer ansvar då jag behöver ha mer koll på barnen, serösare och inte lika mycket latjo.

Ditt första/bästa hockeyminne?
MItt första hockeyminne var när Icebreakers var här och skrev autografer för ett x-antal år sedan. När jag fick en autograf av Foppa såg jag säkert ganska frågande ut då jag ville ha en kram men inte vågade fråga om jag kunde få en, och om jag inte minns helt fel så frågade han om jag ville ha en kram.

Mitt bästa hockeyminne är helt klart när Modo tog SM guld 2007 det var en glädjefylld kväll :)

Dina planer efter sommaren?
Jag ska åka tillbaka till Oslo, det är roligt att det är några norrmän här för då får jag träna på min norska lagomt tills jag ska åka tillbaka.

Sista frågan, hur snabb tid springer du den omtalade trappen på?
Jag har inte hunnit med att springa den iår men förra året sprang jag den på 43 sekunder. Jag ska göra ett nytt försök denna vecka och har bestämt mig för ett betydligt bättre resultat.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback