Onsdag

Välkommen till dag tre på världens bästa hockeyskola, som Elina sa. Jag har fått order om att skriva ett inlägg eftersom jag inte skrivit något alls hittills! Idag är vädret lite bättre och vi har hittills sluppit regn idag, och så hoppas vi att det fortsätter! Nu har jag äntligen jobbat färdigt på mitt andra jobb i sommar (ålderdomshemmet här i Ramsele) så nu ägnar jag mig helhjärtat åt hockeyskolan. 
 
Idag har det varit lite mer livat här i tältet, vilket vi i kiosken gillar! Så kom och handla ännu mer av oss! :) Om ni kikar in här på bloggen lite senare idag så kommer ni bland annat att få se en intervju och så ska ni få se en av mina specialiteter här under hockeyskolan, något jag började med förra året!
 
/ Sara, som nu är en halv sjuksköterska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback