Underbemmanat

God förmiddag! 
Idag är vi underbemmanade och det är bara jag och Sara här. Elina arbetar på annat håll och Dea är sjuk men det går faktiskt väldigt bra ändå trots att Sara ringde mig kl 8 imorse och sa att hon försvovit sig. Det är väldigt utplockat här i kiosken det måste ju betyda att barnen handlat flitigt. Även kaffekopparna har tagit slut vilket måste betyda att även föräldrarna varit rapp med plånboken. 
 
En norsk liten pojke har imponerat kraftigt på oss i kiosken idag då det visade sig att han under hela veckan endast gjort upp 30 kr (!!) måste ju nästan vara något form av rekord? Väldigt bra gjort tycker vi.
 
Annars har jag fått ställa upp på kort tillsammans med två fina pojkar ifrån Tranås, sådär jättefager blev jag kanske inte men det är ju lite roligt måste jag ju erkänna, hoppas att dom kommer tillbaka till nästa år för även pappan är väldigt omtyckt av oss i kiosken!
 
/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback