Tisdag

Thomas har visat sin tekniska (hehe) sida till morgonen, det är nämligen så att våran glassbox har varit lite väl kall. Jag (Erika) kunde inte hålla mig för skratt då Thomas var snabb att ta hjälp av en annan pappa för att åtgärda problemet, jag tänkte direkt på att Erik sagt att Thomas är bra på att utnyttja sånna tillfällen för att slippa undan. Han slapp dock inte undan helt och hållet utan klarade det hela mycket bra med lite hjälp och ett samtal. Bra jobbat Thomas!
 
 

Som vi lovade igår skulle det finnas hembakat i kiosken idag vilket det okså gör. Idag är det Elina som har fixat kärleksmums som vi säljer för 10 kr, välkommen in och shoppa en kaka till kaffet.
 
Jag bjuder även på en liten tjuvtitt på vad som pryder insidan av vårat kära kassaskrin som följt med oss genom alla år. Endel saker har följt oss länge medans vissa saker är nya, den nedre bilden är helt klart en favorit som hängt med länge.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback