Välkommen!

Hej och välkommen till årets första hockeyskola! 
Vi i kiosken är redo och har nu öppnat bloggen igen, hoppas ni vill följa oss iår igen och kommenterar mycket för då blir det roligare för oss att uppdatera. Det spöregnar idag vilket gör att det är folktomt och rätt tråkigt, Vi hoppas att det slutar snart och att vi får lite bättre väder, den här sommaren har ju inte bjudit på så många soliga dagar så det är väl på tiden.
 
Kaffet är som vanligt mycket populärt och iår testar vi en ny grej vilket är att skriva upp hur många kannor vi kokar, det lär ju vara en hel del i slutet av veckan. Jag förstår även att ni är lika spända som jag på matlistan, jag lovar att återkomma med den så fort vi fått tag i den. Det går som vanligt att köpa matbiljett hos oss i kiosken för 60 kr.
 
P.s Ni kommer förmodligen att reagera på min svikande röst, jag har nämligen råkat åka på en AC förkylning (orutinerat jag vet) så jag har inte kommit i något sent målbrott om det är det ni skulle tro. D.s
 
/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback