God morgon och välkomna!

Hej alla morgonpigga och morgontrötta!

Välkomna till en ny omgång av världens bästa hockeyskolor! Vi kör igång med Zuccarello & Skröders hockeyskola och vi i kiosken har längtat sedan förra året. I år är Lydia återigen med oss i kiosken vilket vi tycker är jätteroligt, vi saknade henne förra året då hon var lagvärd. Sara och Erika har jobb på annat håll i år, jättetrist men vi ska nog klara oss bra ändå! 

Ännu en sak som är ny för i år är att vi skapat en officiell hashtag på Instagram där ni alla kan lägga upp era bilder under veckan, och så finns det chans att ni hamnar här på vår fantastiska blogg! Hashtagen är #RSH13, så kör igång och instagramma nu...

Vi i kiosken önskar er en trevlig vecka och vi hoppas att ni följer med oss på bloggen och i kiosken. Nu kör vi!


 

Kommentarer
Postat av: Erika

Buhu, om ni bara visste hur mycket jag önskar att jag fick tillbringa de här två underbara veckorna med er i kiosken, föräldrar, barn och ledare! Känns skönt att veta att ni klarar er även utan mig ;) lova nu att uppdatera bra så jag får följa er här åtminstone och så lova att inte glömma mig.

Puss på er- bästa kiosktjejerna!

2013-07-27 @ 18:25:08
URL: http://Erikaajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback