Slut för iår

Äntligen var jag nästan påväg att skriva tills jag plötsligt förstod vad jag nästan skrev. Inte äntligen, är det slut för iår och alla barn och föräldrar har åkt hem. Det lämnar alltid en konstig känsla när hockeyskolan tar slut och iår är inget undantag. Samtidigt som en brutal trötthet slår till vill man inget hellre än att träffa allihopa igen dagen efter. Eller okej, vi hade gärna fått två dagars ledighet inklusive sömn. Men sedan hade vi varit redo igen!


Nu är det ett helt långt år kvar till nästa gång men för att se det från den ljusa sidan har vi en heeeel hockeysäsong med ett SM-guld till Modo framför oss, eller hur? ;) Vi i kiosken skulle ännu en gång vilja tacka alla elever, föräldrar, syskon, ledare, tränare etc etc som har förgyllt dom här veckorna, och vi hoppas även att ni är nöjda med oss! Tack så jättemycket för iår, allihopa. Vi syns snart igen!



Elina, Dea, Lydia, Erika och Sara.






Och som jag skrev sist så får ni jättegärna mejla om ni har bilder från hockeyskolan, [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback