Susse är här

Ni hörde rätt, huvudpersonen är här och vi sitter och diskuterar för oss själva, var han inte lite snyggare än vanligt idag? Jag tror nästan det. Annars sitter vi bara här och fryser, brukar augusti vara såhär kallt att man ser folk i feta Fjällräven jackor och själva börjar överväga att plocka fram vinterjackan? Det är ju skamligt och vad fort det ändras, förra veckan satt vi på samma stolar med fläkten på och svettades. Konstigt.


Kioskchifen är frisk idag, jag tror att 14 timmars sömn gjorde susen på den höga febern men tala gärna inte med mig i onödan, jag har nämligen inte mycket till röst kvar. Ikväll är det internmatcher vilket vi ser fram emot, det är alltid roligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback