Elina

Tjena!


Elina Long heter jag men låt er inte luras av efternamnet - jag är definitivt kortast i kiosken. Innehar rollen som kioskchef sedan tre år tillbaka och det är en sak jag brukar nämna när jag söker jobb, det låter bra att kalla sig chef redan vid 20 års ålder, (att chefsjobbet sträcker sig över några veckor på sommaren och att det är över en kiosk brukar jag inte lägga så stor vikt på)... Jag har alltid gillat hockey men gick från att vara ett hobbyfan till ett hardcorefan vid årskiftet 08/09. Sedan dess har jag bl.a hunnit med att under två veckor få vara med vid sändningarna av slutspelet i Elitserien, servera korv i Icebreakers omklädningsrum, blivit talad till av Nicklas Bäckström i en matkö, varit i Pittsburgh på Winter Classic (jag vet, coolt!), sett Ovechkin på ungefär 5 meters avstånd och sist men inte minst glädjegråtit över Zuccas första NHL-mål från Madison Square Gardens absolut bästa (och dyraste) plats!


Förutom hockey älskar jag smink, musik och att skratta och när jag blir stor tänker jag utbilda mig till Makeup artist, polis och mäklare, skänka en fet summa pengar till välgörenhet, gifta mig med min soulmate (ledtråd: hans efternamn är Crosby) och leva lyckliga i alla mina dagar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback