Sara

Sara Höglund, 20 år gammal/ung och min äldsta vän, alltså den jag känt längst. Henne lärde jag känna redan hos våran fantastiska dagmamma Solveig och sedan dess har vi hunnit med oräkneligt många roliga grejer. Två Londonresor där hon, förövrigt, bjöd på resans roligaste ögonblick då hon skulle mata en ekorre med Geisha i en park, varpå ekorren snodde med sig hela chokladkakan och Sara skrek samtidigt som hon av ren reflex sprang efter... Tre år på gymnasiet fick vi rå om varandra och då vi bodde i samma lägenhetshus sågs vi ungefär hela tiden, ändå saknade vi varande olidligt mycket om nån av oss en dag var sjuk. Påtal om sjuk så är Sara hypokondriker, hon har troligtvis uppfunnit en par tre stycken nya sjukdomar och det kan ibland (ofta) vara ganska irriterande när hon påstår att ett myggbett i nacken är cancer (typ).

Update: "Det är inte ett myggbett, det är en lymfkörtel.."
- Sara

Sara bor i Nässjö i Jönköping, där hon utbildar sig till sjuksköterska. Lite konstigt kan tyckas då hon är livrädd för blod men jag tror att hon kommer att bli en utomordentlig sjuksköterska i allafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback