Chifen is back!

Hej på er, kioskchefen här.

Nu är jag tillbaka efter att ha spenderat första dagen av årets andra hockeyskola i sängen med feber. Idag är jag feberfri men fortfarande redigt förkyld, det överlever jag dock!

Det är kallt som FAN i tältet idag, men det är ju faktiskt augusti och då är det väl ändå dags att ta fram vinterjackan? Hm.

Det jag tänkte säga med detta inlägg var att min blivande make Sidney Crosby fyller 25 år idag. Tyvärr kunde jag inte vara med och fira honom eftersom jag måste vara här, men jag är säker på att han får en fin födelsedag ändå :)


Kommentarer
Postat av: Sid

Thanks babe! Sorry not to be there with you but coach needs me to sweat every f*cking day now. Have to be in awesome shape this year you know, Lord Stanley's calling on me again! Great blogg so far, keep up the good work! Hope to visit you this time next year. xx

Svar: Hahaha!
ramselesommarhockey.blogg.se

2012-08-07 @ 15:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback